poniedziałek, 21 stycznia 2013

Wyniki konkursu


 Nagroda







Witajcie  moi Drodzy. Zgodnie  z umową dzisiaj wyniki konkursu, gdzie nagrodą  była torebka i naszyjnik.
Wybaczcie, że tak  późno ale dzisiaj pracowałam dłużej ,a  jeszcze  wyskoczyła mi nieplanowana wizyta u dentysty.
Do konkursu zgłosiło się  27 osób. Losowanie odbyło się  metodą tradycyjną:-). Żeby nie było niedomówień wszystko  zostało uwiecznione na  filmiku, a i nie  zwracajcie uwagi na moje paznokcie, które w pracy zalałam czerwonym tuszem))). Filmik kręcony telefonem - sorry za jakość.
Nagrodę wylosował...... Andrzej Warchoł   wara44@onet.pl

Gratuluję!  Proszę o kontakt w ciągu 2 dni.





6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))