poniedziałek, 30 maja 2016

Spotkanie z Marzenną




Jedną z niewątpliwych zalet  blogowania jest poznawanie ludzi i nie tylko wirtualnie ale także w realu. Z Marzenką a właściwie powinnam napisać Marzenną :-), która prowadzi bloga Babooshka Style  i innymi dziewczynami  miałam już przyjemnośc spotkać się podczas finału " Przyłapani na modzie". Już  wtedy widać  było, że świetnie się  nam rozmawia. Tam też tak ogólnie padło, że gdzies w  maju będzie w moich rejonach i wtedy ponownie się spotkamy. Tak też się stało. Marzenka zawitała w moim mieście tydzień temu. Wybrałyśmy się do Łańcuta zwiedzić jedną z ładniejszych rezydencji arystokratycznych w Polsce. Pogoda  nam wspaniale dopisała. Spacerowałyśmy, oglądałyśmy i rozmawiałyśmy na okrągło. Zjadłyśmy pyszną pizze we włoskiej knajpie  i powałęsałyśmy się po rzeszowskim rynku.  Tak sobie myślę, że ja  bardzo lubię to blogowanie i jego skutki uboczne jakim  są właśnie takie spotkania :-)
Pozdrawiam  Cię Marzenko serdecznie :-)






























28 komentarzy:

  1. Dziękuję za piękną niedzielę, wspaniały czas i cudne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkanie w realu z blogową koleżanką to z pewnością ogromna przyjemność i możliwość wymiany doświadczeń. Pozdrawiam obie panie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale sa takie spaotkania! Wygladacie na szczesliwe i radosne. Wasze sportowe ubiory dodatkowo zapwewnily Wam komfortu!

    Pozdrawiam serdecznie Was obie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać że świetnie sie bawicie:)))uśmiechnięte zadowolone i jak zawsze super ubrane:)))Łańcut to urocze miejsce:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się jeszcze nie udało poznać żadnej z Was w realu, a szkoda. Pięknie dziewczyny razem wygladacie i nareszcie widzę Marzenę uśmiechniętą .

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię swój wygląd miękkie i delikatne, podoba mi się połączenie bieli i błękitu. Miła para obok Marzenna, chociaż ona ma zupełnie inny styl do Ciebie. Mam swoje preferencje ...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez lubie te skutki uboczne

    kto wam robil zdjecia; skoro obie trzymacie w reku swoje aparaty
    ( zdj. drugie od dolu )

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Wam tego spotkania, Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że udało Wam się spotkanie. Ja żałuję, że nie dotarłam wtedy do Krakowa na galę, była okazja by Was poznać. Ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się uda.

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie dziewczyny wyglądacie - świetne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skutki uboczne blogowania - znakomite i jakie przyjemne...byłam już u Marzenki...
    śliczne zdjęcia i dwie śliczne dziewczyny...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj to musiało być cudne spotkanie. A tło zdjęć jest niesamowite. Cudowne zdjęcia no i oczywiście piękne modelki na nich!

    OdpowiedzUsuń
  13. też to w blogowaniu doceniam! I lubię najbardziej ;) a Marzena wyglada na sympatyczną i ciekawą osobę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwie słynne, ulubione blogerki modowe :) Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne fotki, świetne dziewczyny, świetne stylizacje i cóż można jeszcze dodać ? zadroszczę takiego spotkania :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wonderful pictures. Great shots. You really super photographer.
    http://2016collection.blogi.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, widzę że Rzeszów to ładne miasto, muszę je kiedyś odwiedzić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale numer z tym kolażem, też myślałam, że obie stoicie na zdjęciu ;)
    Fajne,super spotkanie, wiadomo, że było fajnie
    Pozdrawiam Was obie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądacie! Ja na Fashion Week w Łodzi miałam okazję poznać kilka dziewczyn na żywo :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie czytam artykuł w "Chwili dla Ciebie" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne dziewczyny w pieknym miejscu!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie skutki uboczne blogowania są najfajniejsze!!!
    Zazdroszczę Wam spotkania babki!!!
    Jeszcze i ja się z Wami pośmieję:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne spotkanie i świetne fotki. Pozdrawiam obie.

    OdpowiedzUsuń
  24. widać że spotkanie udane :-) świetne buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie jest poznawać nowe osoby... szczególnie jeśli intersują się tym samym co my:)
    Fajnie wyglądacie obie:) Widać, że było przyjemnie:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))