poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Energetycznie.







Dzisiaj koloru moc. Energetyczna czerwień i głęboki niebieski.  Dawno nie  było u mnie tak intensywnie jeśli chodzi o barwy. Ta bluzka wiązana pod szyją i z motylkowymi rękawami to tak naprawdę body.  Spodnie o prostych, trochę szerszych nogawkach pojawiały się   na blogu w innych zestawieniach. Połączyłam dwa mocne kolory jak za starych " rudych" czasów 😁😁😛

Body- Zara
Spodnie - F&F
Buty- Gino Rossi
Kolczyki- Zara
Okulary- Reserved













30 komentarzy:

  1. Pięknych kolorów moc:))ślicznie wyglądasz:)))bluzka jest fantastyczna:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Grażynko bardzo fajny zestaw, urocza bluzka, koszyczek - wszystko idealnie dobrane, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli nostalgia w sieć nas chwyta czasami i dobrze, że to robi ☺ Super z taką energią i świetny koszyk z piórkiem ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie i pozytywnie :) Prześliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest nowocześnie, energetycznie,kolorowo, radośnie 🌼🌻🌹🌷🌺

    OdpowiedzUsuń
  6. Grażynko...power na maksa, uwielbiam minimalizm, ale burza kolorów działa też wzmacniająco terapeutycznie :). super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekny look i uwielbiam kiedy nosisz kolczyki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo stylowo, bluzeczka jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz pięknie, elegancko, stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna, elegancka całość a wiązania znów w modzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim przepieknie potem energetycznie potem mlodzienczo a potem bardzo klimatycznie :) Bo top ma w sobie cos z kimona..... cudnie . Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz w tych kolorach. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście bardzo energetycznie w pięknych kolorach i połączeniach. Spodnie fantastyczne, a koszyk cudowny. Buziaki - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. OOo coś dla mnie, bo mnie raczej w czerni rzadko można zobaczyć, a z kolei uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolory- więc całość w 100% skradła moje serducho <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała Ty. Bo faktycznie, z taką kolorową energetyką w ciuchach się kojarzysz. 😊☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Bezkonkurencyjna gra kolorów, cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest moc!!! Piękna bluzka i ekstra portki! O butach nie wspomnę, ale podobają mi się okrutnie:))
    Rude czasy może jeszcze wrócą...?:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne połączenie kolorów, świetnie w nim wyglądasz. Całość na wielki plus...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. I to bardzo energetycznie. Bluzką z tym pięknym wiązaniem pod szyją jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam twoje wyczucie mody:) spodnie z wysokim stanem oddaj mi:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podobają twoje spodnie, bluzeczka też super;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bym się chciała przeprosić z dzwonami...:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co tu pisać: jest pięknie energetycznie.:)I kropka.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw! bluzka bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale perfekcja i konsekwencja stylistyczna, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Yes, yes, yes! Bardzo fajna bomba energetyczna:). Od razu mam uśmiach od ucha do ucha:)))). Pozdrawiam cieplutko, Renata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))